آمريکايي ها براي اولين بار يک زن محجبه را در صفحه تلويزيون خود مي بينند. نورالهدي از کودکي دوست داشت در تلويزيون مجري گري کند، آرزوي او برآورده شده و او نه تنها مجري شده است بلکه بعنوان اولين زن مسلمان و باحجابي لقب گرفته که در يک تلويزيون بازرگاني آمريکايي مشغول به گويندگي شده است.

 به گزارش سپیدار خبر،آمدن نورالهدي تاگوري برصفحه يک تلويزيون آمريکايي درحقيقت بيانگر نبردي سهمگين در عرصه اسلام هراسي در ايالات متحده و البته به معني غلبه بر آن است. او مي گويد من هرگز فکر نمي کردم روزي با روسري و ظاهري اسلامي جلوي دوربين ها ظاهر شوم.

اين زن ليبيايي – آمريکايي مي گويد نام کوچک من نور است و نام مياني ام به نام هدايت يعني من مي توانم نور هدايت باشم.

نورالهدي 21 ساله تلاش خود براي غلبه بر فضاي رسانه اي ضدمسلمانان در آمريکا را از سال 2012 و با راه انداختن کمپيني توييتري با عنوان #LetNoorShine( بگذاريد نور بدرخشد) آغاز کرد تا بتواند به روياي خود در گويندگي و مجري گري در تلويزيون جامه عمل بپوشاند.

نور مي گويد به داشتن حجاب افتخار مي کند؛ او تنها در مدت کمي توانست 98 هزار دنبال کننده در صفحه شخصي خود در فيسبوک جمع کند و اين موضوع او را به ادامه کار دلگرم کرد.

او چند سال پيش و زماني که 18سال داشت بعنوان يک دانشجوي جوان خبرنگاري در نشست روز جهاني ايدز برنامه اي اجرا کرد و در اين زمان مورد توجه مدير CBS Radio راديو قرار گرفت و بعدها راه خود را به تلويزيون هاي آمريکايي باز نمود.
 
 


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   ,   , 
برچسب ها :